Bardzo dobry

DANE POCHODZĄ Z GIOŚ

PM10: 7μg/m3
SO2: 4μg/m3
C6H6: 1μg/m3

2024.07.05 23:00:00













XI EDYCJA KONKURSU „MATEMATYKA W BIZNESIE”
 

        W dniu 4 stycznia 2013r. o godz. 12.35 w sali 30 odbędzie się szkolny etap konkursu

 

„MATEMATYKA W BIZNESIE”


na który serdecznie zapraszamy.


Organizatorami są:

Zespół Szkół Ogólnokształcąco – Technicznych w Lublińcu

       oraz I Liceum Ogólnokształcące im. Karola Miarki w Mikołowie

               

    Głównym celem naszego konkursu jest wzbudzanie pasji uczniów do matematyki, a nauczycieli do pracy z młodymi pasjonatami. W odróżnieniu od olimpiad nasz konkurs ma za zadanie podniesienie umiejętności zastosowania matematyki w życiu codziennym poprzez przybliżenie specyfiki pracy w  biznesie.

Konkurs został objęty honorowym patronatem  Marszałka Województwa Śląskiego, Śląskiego Kuratora Oświaty, Wojewody Śląskiego, Starosty Lublinieckiego mgr inż. Joachima Smyły, Starosty Mikołowskiego mgr Henryka Jaroszka. Patronat naukowy nad konkursem objęła Politechnika Śląska w Gliwicach oraz Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wydział Zamiejscowy w Chorzowie.


Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie: matbiz.zsot.lubliniec.pl



Konkurs „Obsługa konsumenta w tradycji Świąt Bożego Narodzenia”
14.12.2012 (09:57:56)

    Dnia 19 grudnia 2012 roku odbędzie się kolejna edycja konkursu „Obsługa konsumenta w tradycji Świąt Bożego Narodzenia”. Konkurs składa się z dwóch etapów – testu z zakresu „Obsługi konsumenta w gastronomii” oraz sprawdzianu umiejętności praktycznych w formie aranżacji stołu świątecznego.

    UWAGA! W tym roku oprócz zaaranżowania stołu należy także przygotować kartę menu przyjęcia okolicznościowego odpowiednią do zastawy, która znajdzie się na stole.

    Wszystkich zainteresowanych proszę o zgłoszenie chęci uczestnictwa wraz z listą osób do wtorku 18 grudnia 2012 r. Dokładna godzina rozpoczęcia i sala zostanie podana na początku przyszłego tygodnia.
                                                                                                                                                                          Sławomir Kościelny, Ewa Swarlik




Regulamin konkursu „Obsługa konsumenta w tradycji Świąt Bożego Narodzenia”

1.      Konkurs składa się z dwóch etapów.

a)      Część I – test z zakresu znajomości zasad obsługi konsumenta

b)      Cześć II – praktyczna. Aranżacja stołów według własnego pomysłu

2.      W konkursie mogą wziąć udział maksymalnie 5 osobowe zespoły.

3.      W trakcie trwania konkursu obowiązuje strój kelnera/kelnerki.

4.      Wszystkie materiały potrzebne do aranżacji stołów należy przynieść we własnym zakresie.

5.      Elementy oceniane podczas konkursu to:

a)      Wiedza z zakresu obsługi konsumenta

b)      Odpowiedni strój

c)       Aranżacja stołu zgodna z zasadami obsługi konsumenta

d)      Pomysłowość

 

 



<< POWRÓT


[ lista | archiwum | szukaj ]