20 grudnia 2016 roku odbędzie się kolejna edycja konkursu „Obsługa konsumenta w tradycji Świąt Bożego Narodzenia”. Konkurs jak co roku będzie składa się z dwóch etapów – testu z zakresu zagadnień hotelarsko-gastronomicznych oraz sprawdzianu umiejętności praktycznych w formie aranżacji stołu świątecznego. Wszystkich zainteresowanych proszę o zgłoszenie chęci uczestnictwa wraz z listą osób do wtorku 13 grudnia 2016r. Konkurs rozpoczyna się o godzinie 8:00 i trwa przez 4 godziny lekcyjne.
UWAGA! W konkursie może wziąć udział maksymalnie 8 czteroosobowych drużyn (po dwie z każdej klasy o profilu technik hotelarstwa*) *W przypadku większej liczby zainteresowanych z danej klasy prawo do udziału w konkursie uzyskuje drużyna, której członkowie mają wyższą średnią ocen z przedmiotów zawodowych hotelarskich. Sławomir Kościelny
Regulamin konkursu „Obsługa konsumenta w tradycji Świąt
Bożego Narodzenia”
1. Konkurs składa się z dwóch etapów. a) Część I – test z zakresu zagadnień
hotelarsko-gastronomicznych b) Cześć II – praktyczna. Aranżacja stołów według
własnego pomysłu (do każdego stołu należy przygotować kartę menu, która będzie
nawiązywała do nakrycia znajdującego się na stole) 2. W konkursie mogą wziąć udział maksymalnie czteroosobowe
zespoły (maksymalnie 8 zespołów) 3. W trakcie trwania konkursu obowiązuje strój
kelnera/kelnerki 4. Wszystkie materiały potrzebne do aranżacji stołów
należy przynieść we własnym zakresie. 5. Elementy oceniane podczas konkursu to: a) Wiedza z zakresu hotelarstwa i gastronomii b) Odpowiedni strój c) Aranżacja stołu zgodna z zasadami obsługi konsumenta d) Pomysłowość
<< POWRÓT |