Dobry

DANE POCHODZĄ Z GIOŚ

PM10: 39μg/m3
SO2: 8μg/m3
C6H6: 3μg/m3

2024.11.08 06:00:00













XI EDYCJA KONKURSU „MATEMATYKA W BIZNESIE”
 

        W dniu 4 stycznia 2013r. o godz. 12.35 w sali 30 odbędzie się szkolny etap konkursu

 

„MATEMATYKA W BIZNESIE”


na który serdecznie zapraszamy.


Organizatorami są:

Zespół Szkół Ogólnokształcąco – Technicznych w Lublińcu

       oraz I Liceum Ogólnokształcące im. Karola Miarki w Mikołowie

               

    Głównym celem naszego konkursu jest wzbudzanie pasji uczniów do matematyki, a nauczycieli do pracy z młodymi pasjonatami. W odróżnieniu od olimpiad nasz konkurs ma za zadanie podniesienie umiejętności zastosowania matematyki w życiu codziennym poprzez przybliżenie specyfiki pracy w  biznesie.

Konkurs został objęty honorowym patronatem  Marszałka Województwa Śląskiego, Śląskiego Kuratora Oświaty, Wojewody Śląskiego, Starosty Lublinieckiego mgr inż. Joachima Smyły, Starosty Mikołowskiego mgr Henryka Jaroszka. Patronat naukowy nad konkursem objęła Politechnika Śląska w Gliwicach oraz Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wydział Zamiejscowy w Chorzowie.


Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie: matbiz.zsot.lubliniec.pl



Program „WYPRAWKA SZKOLNA” w roku szkolnym 2012/2013
31.08.2012 (05:34:57)
 

Na podstawie Rządowego programu pomocy uczniom w 2012 r. – „Wyprawka szkolna” dofinansowanie zakupu podręczników przysługuje rozpoczynających w roku szkolnym 2012/2013 naukę: 
1. Uczniom klas I szkoły ponadgimnazjalnej: zasadniczej szkoły zawodowej, liceum ogólnokształcącego i technikum pochodzących z rodzin, w których dochód na osobę w rodzinie nie przekracza 351 zł netto ( kryterium dochodowe zapisane w ustawie o pomocy społecznej).

2. Uczniom pochodzącym z rodzin niespełniających kryterium dochodowego, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, w przypadkach określonych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, Zgodnie z art. 7 tejże ustawy pomoc może być udzielona osobom i rodzinom w szczególności z powodu: ubóstwa, sieroctwa, bezdomności,  bezrobocia,   długotrwałej lub ciężkiej choroby, niepełnosprawności, przemocy w rodzinie, potrzeby ochrony ofiar handlu ludźmi, potrzeby ochrony macierzyństwa lub wielodzietności, bezradności w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzenia gospodarstwa domowego, zwłaszcza w rodzinach niepełnych lub wielodzietnych, braku umiejętności w przystosowaniu do życia młodzieży opuszczającej całodobowe placówki opiekuńczo-wychowawcze, trudności w integracji cudzoziemców, którzy uzyskali w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą,  trudności w przystosowaniu do życia po zwolnieniu z zakładu karnego, alkoholizmu lub narkomanii, zdarzenia losowego i sytuacji kryzysowej, klęski żywiołowej lub ekologicznej na podstawie decyzji dyrektora szkoły, do której uczęszcza uczeń.

3. Uczniom: 

a)    słabowidzącym,    
b)    niesłyszącym,     
c)    z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim,     
d)    uczniom z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w przypadku gdy jedną z niepełnosprawności jest niepełnosprawność wymieniona wyżej.

- posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, o którym mowa w art. 71b ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, uczęszczający w roku szkolnym 2012/2013 do szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.

Dofinansowanie udzielane jest na wniosek rodzica ucznia ( prawnych opiekunów, rodziców zastępczych ) a także nauczyciela, pracownika socjalnego lub innej osoby, za zgodą przedstawiciela ustawowego. Bliższe informacje u pedagoga szkolnego.

   Wnioski należy składać u pedagoga w terminie do dnia 7 września 2012 roku.




INFORMACJA DLA ABSOLWENTÓW TECHNIKUM NR 2
27.08.2012 (09:20:01)
 
31 sierpnia 2012 r. - wyniki egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w sekretariacie szkoły

klasa 4 TH
 godz. 10:00 
klasa 4 TB
 godz. 11:00 
klasa 4 TMH
godz. 12:00
klasa 4 TI
godz. 13:00
pozostali absolwenci
godz. 14:00

Każda osoba odbierająca wynik egzaminu powinnna okazać dowód tożsamości. W przypadku odbioru wyników przez osobę upoważnioną należy okazać dowód tożsamości i upoważnienie.
Osoby, które nie będą mogły odebrać wyników w w/w terminie proszone są o zgłaszanie się do sekretariatu szkoły od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00.


Egzamin Maturalny - Sierpień 2012
10.08.2012 (10:41:37)
  Informacje dotyczące egzaminu maturalnego odbywającego się w sierpniu 2012 r. są dostępne na stronie Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Jaworznie (www.oke.jaworzno.pl).

Rozpoczęcie nowego roku szkolnego
03.08.2012 (11:10:43)
  Rozpoczęcie nowego roku szkolnego -  3.09.2012 r.
  • godz. 9:00 -  Msza św. w Kościółku  św. Anny w  Lublińcu w intencji  uczniów i pracowników ZSOT
  • godz. 10:00 – rozpoczęcie roku szkolnego dla klas I  ( w sali gimnastycznej), a następnie spotkania z wychowawcami w salach lekcyjnych,
  • godz. 11:00 – klasy II, III, IV - spotkania z wychowawcami w salach lekcyjnych.


EGZAMINY POPRAWKOWE I KLASYFIKACYJNE
24.07.2012 (09:36:48)
 Przypominamy, że terminy oraz wymagania na egzaminy poprawkowe, klasyfikacyjne (z różnic programowych) znajdują się w zakładce Uczniowie - Informacje - Egzaminy poprawkowe.

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA
13.07.2012 (11:09:37)
 
Zakończył się proces rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych. Na tablicy ogłoszeń w holu wywieszone są listy przyjętych do ZSOT.

Wszystkim absolwentom gimnazjów gratulujemy dobrego wyboru.

Listę niezbędnych  podręczników do wszystkich klas można pobrać  TUTAJ
Uczniowie przyjęci do klas pierwszych realizują nową podstawę programową, dlatego przy zakupie podręcznika zobowiązani są do sprawdzania numeru dopuszczenia.


MATURA 2012 w ZSOT
13.07.2012 (10:50:12)
 
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna ogłosiła informację o wynikach tegorocznej matury.
 
Gratulujemy wszystkim absolwentom i dziękujemy nauczycielom, którzy przyczynili się do naszego tegorocznego sukcesu.
 

 

ZSOT

powiat lubliniecki

woj. śląskie

kraj

liceum ogólnokształcące

II LO - 96,8%

90,1%

89,9%

89%

technikum

Technikum nr2 - 91,2%

79,8%

71,4%

70%

ogółem

92,48%

84,01%

80,73%

80%



ZDAWALNOŚĆ NA EGZAMINIE POTWIERDZAJĄCYM KWALIFIKACJE ZAWODOWE W ROKU 2012
31.08.2012 (11:52:47)
 

ZDAWALNOŚĆ NA EGZAMINIE POTWIERDZAJĄCYM
KWALIFIKACJE ZAWODOWE

ZSOT

ZDAWALNOŚĆ SZKOŁY

ŚREDNIA ZDAWALNOŚĆ POWIATU LUBLINIECKIEGO

ŚREDNIA ZDAWALNOŚĆ
WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO

ŚREDNIA ZDAWALNOŚĆ KRAJU

TECHNIKUM NR 2

zdawalność ZSOT: 86,3%

72 %

zdawalność ogółem: 65,51%

63,9%


Gratulujemy wszystkim absolwentom i dziękujemy nauczycielom, którzy przyczynili się do naszego tegorocznego sukcesu.


II miejsce w woj. śląskim
(wśród powiatów)

I miejsce w woj. śląskim
(wśród powiatów)




III miejsce w woj. śląskim
(wśród powiatów)

I miejsce w woj. śląskim
(wśród powiatów)



Finał Kampanii „Warto być Dobrym” - rower wylosowany
13.07.2012 (10:07:34)
         Całoroczną działalność Szkolnego Koła Wolontariatu podsumowaliśmy 25 czerwca w trakcie finału kampanii „Warto być Dobrym”.  Uczniowie szczególnie zaangażowani w działalność wolontariatu brali udział w losowaniu nagrody głównej - wspaniałego roweru. Nagroda trafiła w ręce naszej  tegorocznej absolwentki – Żanety Szymanek z klasy 3 LO. Żaneta aktywnie angażowała się w pomoc innym, w tym systematycznie opiekowała się uczniami uczęszczającymi do świetlicy Szkoły Podstawowej nr 3. Nagroda była dla niej wielkim zaskoczeniem i podziękowaniem za bezinteresowną pracę. 

            W mijającym roku szkolnym poza pracą w świetlicy uczniowie i nauczyciele brali udział w Świątecznych Zbiórkach Żywności. Odbyła się akcja „Góra Grosza”, braliśmy udział w XX Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Uczennice klasy 1 LB zbierały pieniądze na żywność dla zwierząt z lublinieckiego przytuliska. Z inicjatywy Samorządu Szkolnego uczniowie wykonali karmniki i w trakcie okresu zimowego dokarmiali ptaki. Szkoła brała udział w akcji UNESCO „Wszystkie kolory świata”. Dziękujemy wszystkim uczniom angażującym się w działania Szkolnego Koła Wolontariatu i Samorządu Szkolnego i zapraszamy do współpracy od września.

Pedagodzy



UDANYCH WAKACJI !
30.06.2012 (22:12:19)
 
Uczniom, nauczycielom, pracownikom administracji i obsługi
oraz wszystkim przyjaciołom szkoły
radosnych i bezpiecznych wakacji, udanego wypoczynku zasłużonego po całorocznych trudach
życzy
Joanna Walczak
Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcąco - Technicznych

List Rzecznika Praw Dziecka

<< Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 Następna >>



[ lista | archiwum | szukaj ]