26 marca 2018 roku odbędzie się kolejna edycja konkursu „Obsługa konsumenta w tradycji ...”, ale w tym roku będzie dotyczyła nadchodzących Świąt Wielkanocnych
Konkurs jak co roku będzie składał się z dwóch etapów – testu z zakresu zagadnień hotelarsko-gastronomicznych oraz sprawdzianu umiejętności praktycznych w formie aranżacji stołu świątecznego.
W tym roku oprócz aranżacji należy przygotować potrawy/ciasta (po jednej na drużynę), które ubogacą stół, a także będą przeznaczone do degustacji.
Wszystkich zainteresowanych proszę o zgłoszenie chęci uczestnictwa wraz z listą osób do poniedziałku 19 marca 2018r.
UWAGA! W konkursie może wziąć udział maksymalnie 8 czteroosobowych drużyn (po dwie z każdej klasy o profilu technik hotelarstwa*) *W przypadku większej liczby zainteresowanych z danej klasy prawo do udziału w konkursie uzyskuje drużyna, której członkowie mają wyższą średnią ocen z przedmiotów zawodowych hotelarskich.
Sławomir Kościelny
Regulamin konkursu „Obsługa konsumenta w tradycji Świąt Wielkanocnych” poniżej ...
1. Konkurs składa się z dwóch etapów. a) Część I – test z zakresu zagadnień hotelarsko-gastronomicznych b) Cześć II – praktyczna. Aranżacja stołów według własnego pomysłu (do każdego stołu należy przygotować kartę menu, która będzie nawiązywała do nakrycia znajdującego się na stole) 2. W konkursie mogą wziąć udział maksymalnie czteroosobowe zespoły (maksymalnie 8 zespołów) 3. W trakcie trwania konkursu obowiązuje strój kelnera/kelnerki 4. Wszystkie materiały potrzebne do aranżacji stołów należy przynieść we własnym zakresie. 5. Elementy oceniane podczas konkursu to: a) Wiedza z zakresu hotelarstwa i gastronomii b) Odpowiedni strój c) Aranżacja stołu zgodna z zasadami obsługi konsumenta d) Jakość przygotowanych potraw/ciast i ich zgodność z tradycją Świąt Wielkanocnych e) Pomysłowość