Dobry

DANE POCHODZĄ Z GIOŚ

PM10: 33μg/m3
SO2: 15μg/m3
C6H6: 2μg/m3

2024.11.08 14:00:00













XI EDYCJA KONKURSU „MATEMATYKA W BIZNESIE”
 

        W dniu 4 stycznia 2013r. o godz. 12.35 w sali 30 odbędzie się szkolny etap konkursu

 

„MATEMATYKA W BIZNESIE”


na który serdecznie zapraszamy.


Organizatorami są:

Zespół Szkół Ogólnokształcąco – Technicznych w Lublińcu

       oraz I Liceum Ogólnokształcące im. Karola Miarki w Mikołowie

               

    Głównym celem naszego konkursu jest wzbudzanie pasji uczniów do matematyki, a nauczycieli do pracy z młodymi pasjonatami. W odróżnieniu od olimpiad nasz konkurs ma za zadanie podniesienie umiejętności zastosowania matematyki w życiu codziennym poprzez przybliżenie specyfiki pracy w  biznesie.

Konkurs został objęty honorowym patronatem  Marszałka Województwa Śląskiego, Śląskiego Kuratora Oświaty, Wojewody Śląskiego, Starosty Lublinieckiego mgr inż. Joachima Smyły, Starosty Mikołowskiego mgr Henryka Jaroszka. Patronat naukowy nad konkursem objęła Politechnika Śląska w Gliwicach oraz Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wydział Zamiejscowy w Chorzowie.


Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie: matbiz.zsot.lubliniec.pl



Spotkania z rodzicami - 19 września 2012r.
11.09.2012 (11:52:51)
  Harmonogram spotkań z rodzicami - 19 września 2012r. godz. 16:30 - spotkanie z dyrektorem oraz pedagogami dla rodziców uczniów klas pierwszych w sali 30,

następnie spotkania z wychowawcami w salach:
  • Sala 51  -  kl. I LO – wych. Iwona Wosik
  • Sala 35  -  kl. I TB – wych. Adam Biernacik
  • Sala 46  -  kl. I HT – wych. Iwona Lewke
  • Sala 47  -  kl. I TI – wych. Bogdan Szczepański
  • Sala 17  -  kl. I TM – wych. Justyna Włodarczyk
pozostałe klasy:

godz. 16:00
  • Sala 17  -  kl. III TM – wych. Krzysztof Kubica
godz. 16:30
  • Sala 39  -  kl. II TB – wych. Maciej Siwiński
  • Sala 16  -  kl. II TA – wych. Milena Doleżych - Szymiczek
  • Sala 49  -  kl. II TI – wych.  Marta Pulcer
  • Sala 40  -  kl. II TM – wych. Gabriela Berbesz – Kupiec
  • Sala 35a  -  kl. II HT – wych. Jolanta Romańska
  • Sala 41  -  kl. II LOA – wych. Jolanta Wróbel
  • Sala 36  -  kl. II LOB – wych. Anna Siwiaszczyk
  • Sala 15  -  kl. III TB – wych. Agnieszka Drumowicz
  • Sala  42 -  kl. III TA – wych. Krystyna Pacuda
  • Sala 50  -  kl. III TI – wych. Arkadiusz Stelmaszczyk
  • Sala 34  -  kl. III TH – wych. Ewa Swarlik
  • Sala 44  -  kl. III LO – wych. Beata Kąpielska
  • Sala 5  -  kl. IV TM – wych. Michał Bogacki
  • Sala 37  -  kl. IV TH – wych. Monika Demarczyk
  • Sala 48  -  kl. IV HT – wych. Sławomir Kościelny
  • Sala 29  -  kl. IV TB – wych. Gabriela Patrzyk
wywiadówka kl. IV TI – wych. Monika Ziaja wyjątkowo odbędzie się 21 września  2012r. o godz. 16:30 w sali 17

SPOTKANIE RADY RODZICÓW ZSOT  (NOWOWYBRANEJ I ZESZŁOROCZNEJ) ODBĘDZIE SIĘ 0 GODZ. 17:30 W SALI 30.


Informacja
11.09.2012 (11:00:30)
 Dnia 13 września (czwartek) o godz. 10:30 w sali nr 30 zapraszamy na  spotkanie wszystkich chętnych do pracy w Szkolnym Kole Wolontariatu.

Pedagodzy 

KOREKTA PLANU !
07.09.2012 (12:51:00)
 Nastapiła drobna korekta planu, plan obowiązuje od 10.09.2012 r.

The Magic of Reading, the Power of Discovering Ourselves.
05.09.2012 (12:13:58)
  Kontynuacja projektu wymiany międzynarodowej w ramach programu Comenius pt. The Magic of Reading, the Power of Discovering Ourselves.
Mam nadzieję, że nabraliście energii, odpoczęliście i czekacie z mnóstwem pomysłów.  Zatem, przystępujemy do realizacji drugiego roku projektu! 
Te osoby, którym nasz projekt nie jest obcy informuję-  spotkanie w najbliższy czwartek (06.09.2012), tradycyjnie, w sali nr 17 podczas długiej przerwy.
Dla tych, których dopiero witamy w murach naszej szkoły, mam propozycję- przyjdźcie, spróbujcie!

Najbliższe plany:
- reaktywacja klubu,
- spotkania w każdy czwartek podczas długiej przerwy w sali nr 17
- wznowienie akcji bookcrossing,
- podział zadań na mobilność do węgierskiej szkoły,
- scenariusz przedstawienia
- aktualizacja strony
- akcja promocyjna,
- organizacja wyjazdu na mobilność na Węgrzech w już paździeniku 2012

 Plany na ten rok:
- mobilność na Węgrzech,
- próby do przedstawienia
- nagranie przedstawienia
- mobilność we Włoszech
- przygotowanie mobilności w naszej szkole
- mobilność w Grecji
- i inne
 
Monika Ziaja, koordynatorka projektu
 
P.S. Garść informacji dla pierwszaków i nie tylko oraz prezentacja podsumowująca 1 rok projektu:
 
Podsumowaniue roku
 
Cele projektu związane są z ogólnoświatowym problemem dotyczącym małego zainteresowania młodych ludzi czytaniem. Chcemy pokazać korzyści płynące z obcowania z literaturą, zarówno naszą narodową, jaki ogólnoświatową. Ten cel wydaje się bardzo ambitny jak na jedną edycję Comeniusa, ale z pomocą szkół z różnych stron Europy: Rumunia, Węgry, Włochy. Hiszpania, Turcja i Grecja na pewno nam się uda.
 
P.P.S. Zapraszamy na stronę projektu http://www.magicofreading.pl


Pomoc materialna o charakterze socjalnym
05.09.2012 (05:11:34)
 

Miejski  Ośrodek  Pomocy Społecznej w Lublińcu  informuje, że od 1 do 15 września  br., że rodzice uczniów znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej mogą składać wnioski  o przyznanie pomocy materialnej o charakterze socjalnym na rok szkolny 2012/2013.

Rodzaje pomocy materialnej o charakterze socjalnym:

- stypendia szkolne

- zasiłek szkolny

Stypendium szkolne może otrzymać uczeń zamieszkały na terenie miasta Lublińca, znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej, wynikającej z niskich dochodów na osobę w rodzinie, w szczególności gdy w rodzinie tej występuje: bezrobocie, niepełnosprawność, ciężka lub długotrwała choroba, wielodzietność, brak umiejętności wypełniania funkcji opiekuńczo-wychowawczych, alkoholizm lub narkomania, a także gdy rodzina jest niepełna lub wystąpiło zdarzenie losowe. Miesięczna wysokość dochodu na osobę ucznia uprawniająca do ubiegania się o stypendium szkolne nie może być większa niż 351 zł netto.

Zasiłek szkolny może być przyznany uczniowi znajdującemu się przejściowo w trudnej sytuacji materialnej z powodu zdarzenia losowego, a w szczególności klęski żywiołowej, śmierci rodzica, ciężkiej, przewlekłej choroby, wypadku. o zasiłek można ubiegać się po złożeniu wniosku w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lublińcu w terminie nie dłuższym niż dwa miesiące od wystąpienia zdarzenia.

Szczegółowe informacje dotyczące warunków i zasad przyznawania pomocy materialnej dla uczniów można znaleźć na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz u pedagoga szkolnego.



SKS na hali w LO Mickiewicz!
04.09.2012 (20:42:14)
 UWAGA!
 Począwszy od najbliższego piątku 7 września co drugi tydzień cyklicznie spotykamy się z wszystkimi spragnionymi dodatkowych zajęć sportowych na hali im.Adama Mickiewicza od godziny 15:15 do 16:30!
 Zapraszamy wszystkich zainteresowanych chłopców i dziewczęta!
 Nauczyciele w-f


Przydział szafek uczniowskich na rok szkolny 2012/2013
04.09.2012 (07:03:56)
 W nagrodę za najwyższą średnią i najlepszą frekwencję szafki otrzymały następujące klasy: 2 LOB, 2 TI, 2 HT, 3 TM, 3 TB, 3 TH, 4 HT.



NOWY PLAN
03.09.2012 (13:45:37)
  Na stronie jest dostępny NOWY PLAN obowiązujacy od 3.09.2012r., (plan będzie ulegał dotarciu i zmianom )

Focus on Scotland
31.08.2012 (15:51:20)
 

Zapraszam do zapoznania się prezentacją zawierającą informacje o projekcie, jaki realizowałam w lipcu i sierpniu w Szkocji Focus on Scotland Projekt nosił nazwę "Focus on Scotland". Dotyczył w pierwszej części kultury, literatury, polityki i współczesnych problemów Szkocji i Wielkiej Brytanii. Druga część dotyczyła dydaktyki nauczania języka angielskiego.


Wszystkich zapraszam do korzystania z funduszy unijnych, w szczególności z programu Comenius Mobilność Szkolnej Kadry Edukacyjnej, w ramach którego zrealizowałam mój projekt.

Monika Ziaja



Kiermasz książek 10-11 września!
31.08.2012 (15:22:33)
   Informujemy, że Kiermasz Podręczników ZSOT 2012 odbędzie się w dniach 10 i 11 września pod dachem przed wejściem do budynku szkoły od godziny 10:30 wyłącznie na przerwach!  (w razie niepogody kiermasz odbędzie się na korytarzu na II piętrze).
  10 września będzie można sprzedać podręczniki dla klas II i III, a 11 września dla klas IV oraz ewentualne pozostałe nie sprzedane z dnia poprzedniego.
 Tegorocznych maturzystów i absolwentów zapraszamy o dowolnych godzinach podczas obu dni kiermaszu.
 Życzymy udanych i trafnych transakcji! 

<< Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 Następna >>



[ lista | archiwum | szukaj ]