W dniu 4 stycznia 2013r. o godz. 12.35 w sali 30 odbędzie się szkolny etap konkursu
„MATEMATYKA W BIZNESIE”
na który serdecznie zapraszamy.
Organizatorami są:
Zespół Szkół Ogólnokształcąco – Technicznych w Lublińcu
oraz I Liceum Ogólnokształcące im. Karola Miarki w Mikołowie
Głównym celem naszego konkursu jest wzbudzanie pasji uczniów do matematyki, a nauczycieli do pracy z młodymi pasjonatami. W odróżnieniu od olimpiad nasz konkurs ma za zadanie podniesienie umiejętności zastosowania matematyki w życiu codziennym poprzez przybliżenie specyfiki pracy wbiznesie.
Konkurs został objęty honorowym patronatemMarszałka Województwa Śląskiego, Śląskiego Kuratora Oświaty, Wojewody Śląskiego, Starosty Lublinieckiego mgr inż. Joachima Smyły, Starosty Mikołowskiego mgr Henryka Jaroszka. Patronat naukowy nad konkursem objęła Politechnika Śląska w Gliwicach oraz Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wydział Zamiejscowy w Chorzowie.
Harmonogram spotkań z rodzicami - 19 września 2012r. godz. 16:30 - spotkanie z dyrektorem oraz pedagogami dla rodziców uczniów klas pierwszych w sali 30,
następnie spotkania z wychowawcami w salach:
Sala 51 - kl. I LO – wych. Iwona Wosik
Sala 35 - kl. I TB – wych. Adam Biernacik
Sala 46 - kl. I HT – wych. Iwona Lewke
Sala 47 - kl. I TI – wych. Bogdan Szczepański
Sala 17 - kl. I TM – wych. Justyna Włodarczyk
pozostałe klasy:
godz. 16:00
Sala 17 - kl. III TM – wych. Krzysztof Kubica
godz. 16:30
Sala 39 - kl. II TB – wych. Maciej Siwiński
Sala 16 - kl. II TA – wych. Milena Doleżych - Szymiczek
Sala 49 - kl. II TI – wych. Marta Pulcer
Sala 40 - kl. II TM – wych. Gabriela Berbesz – Kupiec
Sala 35a - kl. II HT – wych. Jolanta Romańska
Sala 41 - kl. II LOA – wych. Jolanta Wróbel
Sala 36 - kl. II LOB – wych. Anna Siwiaszczyk
Sala 15 - kl. III TB – wych. Agnieszka Drumowicz
Sala 42 - kl. III TA – wych. Krystyna Pacuda
Sala 50 - kl. III TI – wych. Arkadiusz Stelmaszczyk
Sala 34 - kl. III TH – wych. Ewa Swarlik
Sala 44 - kl. III LO – wych. Beata Kąpielska
Sala 5 - kl. IV TM – wych. Michał Bogacki
Sala 37 - kl. IV TH – wych. Monika Demarczyk
Sala 48 - kl. IV HT – wych. Sławomir Kościelny
Sala 29 - kl. IV TB – wych. Gabriela Patrzyk
wywiadówka kl. IV TI – wych. Monika Ziaja wyjątkowo odbędzie się 21 września 2012r. o godz. 16:30 w sali 17
SPOTKANIE RADY RODZICÓW ZSOT (NOWOWYBRANEJ I ZESZŁOROCZNEJ) ODBĘDZIE SIĘ 0 GODZ. 17:30 W SALI 30.
Autor: B. Madler-Zdrojewska
Informacja
11.09.2012 (11:00:30)
Dnia 13 września (czwartek) o godz. 10:30 w sali nr 30 zapraszamy na spotkanie wszystkich chętnych do pracy w Szkolnym Kole Wolontariatu.
Pedagodzy
Autor: Sekretariat ZSO-T
KOREKTA PLANU !
07.09.2012 (12:51:00)
Nastapiła drobna korekta planu, plan obowiązuje od 10.09.2012 r.
Autor: Paweł K.
The Magic of Reading, the Power of Discovering Ourselves.
05.09.2012 (12:13:58)
Kontynuacja projektu wymiany międzynarodowej w ramach programu Comenius pt. The Magic of Reading, the Power of Discovering Ourselves. Mam nadzieję, że nabraliście energii, odpoczęliście i czekacie z mnóstwem pomysłów. Zatem, przystępujemy do realizacji drugiego roku projektu! Te osoby, którym nasz projekt nie jest obcy informuję- spotkanie w najbliższy czwartek (06.09.2012), tradycyjnie, w sali nr 17 podczas długiej przerwy. Dla tych, których dopiero witamy w murach naszej szkoły, mam propozycję- przyjdźcie, spróbujcie!
Najbliższe plany: - reaktywacja klubu, - spotkania w każdy czwartek podczas długiej przerwy w sali nr 17 - wznowienie akcji bookcrossing, - podział zadań na mobilność do węgierskiej szkoły, - scenariusz przedstawienia - aktualizacja strony - akcja promocyjna, - organizacja wyjazdu na mobilność na Węgrzech w już paździeniku 2012
Plany na ten rok: - mobilność na Węgrzech, - próby do przedstawienia - nagranie przedstawienia - mobilność we Włoszech - przygotowanie mobilności w naszej szkole - mobilność w Grecji - i inne
Monika Ziaja, koordynatorka projektu
P.S. Garść informacji dla pierwszaków i nie tylko oraz prezentacja podsumowująca 1 rok projektu:
Cele projektu związane są z ogólnoświatowym problemem dotyczącym małego zainteresowania młodych ludzi czytaniem. Chcemy pokazać korzyści płynące z obcowania z literaturą, zarówno naszą narodową, jaki ogólnoświatową. Ten cel wydaje się bardzo ambitny jak na jedną edycję Comeniusa, ale z pomocą szkół z różnych stron Europy: Rumunia, Węgry, Włochy. Hiszpania, Turcja i Grecja na pewno nam się uda.
MiejskiOśrodekPomocy Społecznej w Lublińcuinformuje, że od1 do 15 wrześniabr., że rodzice uczniów znajdujących się
w trudnej sytuacji materialnej mogą składać wnioskio przyznanie pomocy materialnej o charakterze
socjalnym na rok szkolny 2012/2013.
Rodzaje pomocy materialnej o charakterze socjalnym:
- stypendia szkolne
- zasiłek szkolny
Stypendium szkolne może otrzymać uczeń zamieszkały na terenie
miasta Lublińca, znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej, wynikającej z
niskich dochodów na osobę w rodzinie, w szczególności gdy w rodzinie tej
występuje: bezrobocie, niepełnosprawność,
ciężka lub długotrwała choroba, wielodzietność, brak umiejętności wypełniania
funkcji opiekuńczo-wychowawczych, alkoholizm lub narkomania, a także gdy
rodzina jest niepełna lub wystąpiło zdarzenie losowe. Miesięczna wysokość
dochodu na osobę ucznia uprawniająca do ubiegania się o stypendium szkolne nie
może być większa niż 351 zł netto.
Zasiłek szkolny może być przyznany uczniowi znajdującemu się
przejściowo w trudnej sytuacji materialnej z powodu zdarzenia losowego, a w szczególności klęski żywiołowej, śmierci rodzica, ciężkiej, przewlekłej choroby,
wypadku. o zasiłek można ubiegać się po złożeniu wniosku w Miejskim Ośrodku
Pomocy Społecznej w Lublińcu w terminie nie dłuższym niż dwa miesiące od
wystąpienia zdarzenia.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków i
zasad przyznawania pomocy materialnej dla uczniów można znaleźć na stronie
internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz u pedagoga szkolnego.
Autor: Sekretariat ZSO-T
SKS na hali w LO Mickiewicz!
04.09.2012 (20:42:14)
UWAGA! Począwszy od najbliższego piątku 7 września co drugi tydzień cyklicznie spotykamy się z wszystkimi spragnionymi dodatkowych zajęć sportowych na hali im.Adama Mickiewicza od godziny 15:15 do 16:30! Zapraszamy wszystkich zainteresowanych chłopców i dziewczęta! Nauczyciele w-f
Autor: Artur Gawin
Przydział szafek uczniowskich na rok szkolny 2012/2013
04.09.2012 (07:03:56)
W nagrodę za najwyższą średnią i najlepszą frekwencję szafki otrzymały następujące klasy: 2 LOB, 2 TI, 2 HT, 3 TM, 3 TB, 3 TH, 4 HT.
Autor: Sekretariat ZSO-T
NOWY PLAN
03.09.2012 (13:45:37)
Na stronie jest dostępny NOWY PLAN obowiązujacy od 3.09.2012r., (plan będzie ulegał dotarciu i zmianom )
Autor: Paweł K.
Focus on Scotland
31.08.2012 (15:51:20)
Zapraszam do zapoznania się prezentacją zawierającą informacje o
projekcie, jaki realizowałam w lipcu i sierpniu w Szkocji Focus on Scotland Projekt nosił
nazwę "Focus on Scotland". Dotyczył w pierwszej części
kultury, literatury, polityki i współczesnych problemów Szkocji i
Wielkiej Brytanii. Druga część dotyczyła dydaktyki nauczania języka
angielskiego.
Wszystkich zapraszam do korzystania z funduszy unijnych, w szczególności z programu Comenius Mobilność Szkolnej Kadry Edukacyjnej, w ramach którego zrealizowałam mój projekt.
Monika Ziaja
Autor: Katarzyna Myrcik
Kiermasz książek 10-11 września!
31.08.2012 (15:22:33)
Informujemy, że Kiermasz Podręczników ZSOT 2012 odbędzie się w dniach 10 i 11 września pod dachem przed wejściem do budynku szkoły od godziny 10:30wyłącznie na przerwach! (w razie niepogody kiermasz odbędzie się na korytarzu na II piętrze). 10 września będzie można sprzedać podręczniki dla klas II i III, a 11 września dla klas IV oraz ewentualne pozostałe nie sprzedane z dnia poprzedniego. Tegorocznych maturzystów i absolwentów zapraszamy o dowolnych godzinach podczas obu dni kiermaszu. Życzymy udanych i trafnych transakcji!